Societat

Els empresaris de l'oci nocturn inicien una campanya per fomentar que els usuaris siguin "responsables"

Oci

Empresaris i institucions inicien una campanya per demanar als usuaris que siguin respectuosos amb els altres, que facin un ús responsable de la nit i que optin pels establiments que ofereixen qualitat i bon tracte. La campanya ha estat engegada per la Federació Catalana de Locals d'Oci Nocturn (Fecalon) i la Federació d'Organitzacions d'Empresaris de Sales de Festes i Discoteques de Catalunya (Fadiscat), que agrupen la major part dels establiments del sector.

El secretari general de Fecalon, Ferran Martínez, ha explicat que confia en que 3.500 locals d'oci nocturn s'afegeixin a la campanya, un 90% de Barcelona i l'àrea metropolitana. Ha informat que al setembre es farà una primera valoració de la campanya i exposaran quina és l'evolució del consum d'alcohol. Emília Andreu, sots-directora de Jocs i Espectacles de la Generalitat, a recolzat l’acció com una manera de "fomentar l'oci de qualitat i les conductes responsables, sense entrar en conflicte amb el dret al descans, en un moment de grans canvis socials i també canvis a l'oci".


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.