Societat

Societat

Impulsen una campanya per decorar la persianes de comerços al barri de Sant Antoni

La Unió de Comerciants SOM Sant Antoni tria l’artista Daniel Thomàs per intervenir en 22

Per oferir una imatge del barri més amable i destacar els comerços, la unió de comerciants SOM Sant Antoni han impulsat una campanya per decorar les persianes de 22 establiments. L’artista triat per fer-ho és Daniel Thomàs. El districte de l’Eixample de Barcelona ha ajudat amb una subvenció de 18.000 euros a l’entitat. A més de la pintura, també s’està explorant la possibilitat d’oferir una ruta per observar-les totes i conèixer el barri. En aquesta línia, cada persiana incorpora un codi QR per conèixer el botiguer i el seu negoci. La campanya ja va començar el 2022, quan llavors l’artista Lucas Amat va pintar 26 persianes amb motius icònics i característics de Sant Antoni. A finals de l’any passat, però, quatre d’aquestes persianes van ser vandalitzades amb pintades incíviques. Segons fonts municipals, tot i que no es tracta d’una actuació que sigui objectiu directe del pla Endreça, sí que respon a la voluntat de millorar i garantir l’espai públic.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia