Societat

Teatre per presentar un telèfon

Consum

Un grup de joves estaven encantats ahir davant del número 4 del carrer Astúries tot mirant un aparador. No era normal tanta expectació a dos quarts de cinc de la tarda. Però t'hi acostaves i sí. Tenia raó de ser. Una noia amb un vestit blau fins als peus i escot paraula d'honor ballava dintre d'un aparador. La model estava en una espècie de peixera i, davant d'un caragol de mar gegant de cartró pedra, ballava. Duia un telèfon mòbil en una mà i amb gestos demanava al públic que s'hi acostés. Quan algú s'apropava al vidre ella tocava el mòbil. Li deia al vianant que bufés i, quan ho feia, d'un canó situat dalt de l'aparador, sortien bombolles de sabó.

La model i aquest aparador en concret fa uns dies que són la principal atracció dels comerços del carrer Astúries, tot i que una companya seva li fa la competència a una desena de metres de distància. Al número 138 de Gran de Gràcia. Aquesta segona noia va més sexi i vesteix de negre. Al contrari que la noia sirena, la noia agressiva demana als transeünts la seva atenció i, després de fer contorsions amb el mòbil a la mà, en comptes de bombolles, un canó situat sobre l'aparador tira confeti. Encara agrada més, i la gent s'hi posa a sota.

Aquestes dues noies i un col·lega, aquest vestit de modern en un aparador (al número 20) del passeig del Born, fan publicitat. En concret, la campanya amb què l'empresa Nokia presenta a Europa el seu primer mòbil tàctil, el Nokia 5800 XpressMusic.

Aquesta multinacional ha escollit l'Estat espanyol per presentar oficialment aquest nou telèfon i, en concret, ha muntat quatre aparadors -tres a Barcelona i un a Madrid- on, sota el lema Tocar és sentir, utilitza maniquins de carn i ossos per acostar al públic el producte.

Aquest tipus de publicitat és força innovadora a Barcelona (i, de fet, a tot Catalunya), tot i que aquesta no és la primera vegada que es veuen unes (i uns) maniquins reals en un aparador. Ni serà l'última, ja que, tal com van les coses i si aquesta crisi no para, els aparadors es poden convertir en autèntics teatres i, si cal, hi ballaran el cancan.

Si Nokia vendrà o no molts mòbils tàctils aquesta campanya de Nadal, no se sap (podria ser ja que un 25% de consumidors es decanten per regals tecnològics), però que la peixera té molta expectació, això és segur. Sobretot dels infants, que, al contrari que la gent gran, més vergonyosa, es posen a jugar amb les bombolles sense complexos. I les models, mentrestant, sense parar i somrient tant tota l'estona que deuen quedar esgotades. El que s'ha de fer per vendre. I espera!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
comerç

El comerç del retail torna a créixer el mes d’agost

Barcelona

El ple aprova l’inici del procés per licitar el nou contracte d’escombraries

PALAFRUGELL
gastronomia

El Gastronomic Forum Barcelona (re)pensarà la restauració

Barcelona

L’emblema de Castelldefels posa a punt l’embolcall

CASTELLDEFELS
Xavier Llorente Cabratosa
Cap de l’oposició Vilajuïga (Assemblea per Vilajuïga)

“No tenim la seguretat que el govern faci una bona gestió”

Vilajuïga

Tornada a l’escola: la Fundació “la Caixa” acompanya més de 20.000 infants en situació vulnerable en l’inici de curs a Catalunya

OLOT

Llum verd a les Festes del Tura populars, gratuïtes i al carrer

Olot
Informació especial

El TERMCAT publica la terminologia de la Copa Amèrica en un diccionari en línia i un tríptic

FIGUERES

El reglament dels pisos de lloguer assequible, per a aspirants que no tinguin deutes

FIGUERES