Societat
Els autobusos de Barcelona no acceptaran portar publicitat ideològica
L'empresa concessionària, que sí que admetrà anuncis de partits polítics en campanyes, al·lega que vol "preservar el bon ús i el prestigi" del servei
Els autobusos de Barcelona deixaran de lluir publicitat amb missatges ideològics o sobre creences individuals, tot i que estiguin inclosos en campanyes que busquin provocar el debat social i la difusió mediàtica, promogudes per qualsevol persona, grup o entitat, ha informat avui en un comunicat l'empresa Promedios Exclusivas de Publicidad S.L. , que gestiona la publicitat.
Aquestas empresa gestiona des de gener del 2009 tots els suports publicitaris de la flota d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) -més de mil vehicles de 108 línies regulars- i amb aquesta mesura pretén "preservar el bon ús i el prestigi" del servei que gestiona, després de la campanya promoguda per ateus i la resposta d'E-Cristians.
Els nous criteris, que seran d'"aplicació immediata", persegueixen alhora sostreure del debat polític interessos aliens a les finalitats comercials de l'empresa. D'aquesta manera, l'empresa acceptarà únicament campanyes publicitàries destinades a informar els ciutadans dels productes i serveis de consum oferts per empreses comercials, així com campanyes de publicitat institucional i de partits polítics que difonguin les seves activitats o demanin el vot en períodes electorals.
Els autobusos de Barcelona han estat testimonis de diferents polèmiques, després d'acceptar durant l'últim any missatges de col·lectius oposats referents a la suposada existència de Déu, sobre la discriminació lingüística de castellà i català o contra l'impost de successions.
Aquestas empresa gestiona des de gener del 2009 tots els suports publicitaris de la flota d'autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) -més de mil vehicles de 108 línies regulars- i amb aquesta mesura pretén "preservar el bon ús i el prestigi" del servei que gestiona, després de la campanya promoguda per ateus i la resposta d'E-Cristians.
Els nous criteris, que seran d'"aplicació immediata", persegueixen alhora sostreure del debat polític interessos aliens a les finalitats comercials de l'empresa. D'aquesta manera, l'empresa acceptarà únicament campanyes publicitàries destinades a informar els ciutadans dels productes i serveis de consum oferts per empreses comercials, així com campanyes de publicitat institucional i de partits polítics que difonguin les seves activitats o demanin el vot en períodes electorals.
Els autobusos de Barcelona han estat testimonis de diferents polèmiques, després d'acceptar durant l'últim any missatges de col·lectius oposats referents a la suposada existència de Déu, sobre la discriminació lingüística de castellà i català o contra l'impost de successions.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.