Serveis

barcelona

El parc de bombers de Montjuïc s'estrenarà el 14 de març

El nou parc de bombers de Montjuïc, que donarà servei al port, Ciutat Vella i Sants-Montjuïc amb una dotació de 21 efectius per torn i catorze vehicles, entrarà en funcionament el 14 de març. Així ho va anunciar ahir la regidora de Seguretat de l'Ajuntament de Barcelona, Assumpta Escarp, durant una visita d'obres.

El nou parc, amb una superfície de 3.012 m², ha costat 6,42 milions, dels quals 3,48 els ha aportat l'Autoritat Portuària i 2,94 l'Ajuntament.

Situat al passeig de Josep Carner, el nou parc substituirà el que funciona ara a les Drassanes. Escarp va avançar que un cop traslladats els bombers, la intenció de l'Ajuntament és donar un ús provisional al vell equipament o bé enderrocar-lo.

Pel que fa al parc provisional de la plaça de Miró que la Generalitat considera il·legal, Escarp va reiterar que estarà en funcionament fins que es construeixi el parc al carrer de Provença.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.