L'Oficina del Consumidor de Gandia ha tramitat més de 3.000 expedients en 2009

Les telecomunicacions, el consum de bens diaris i l'habitatge són els sectors que major nombre de queixes ha atès

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor de Gandia, OMIC, ha tramitat 3.336 expedients entre reclamacions i consultes durant el 2009, la qual cosa representa un augment del 13 % respecte l'any anterior.

El nombre anual de reclamacions ha sigut de 1.114, un increment del 22%, si les comparem amb les dades de 2008. Pel que fa a les consultes s'han tramitat 2.222, que suposa un 8% més.

La telefonia mòbil i fixa han estat els dos segments de les telecomunicacions que més incidències han tingut. I la segueixen els bens de consum diari i l'habitatge.

L'últim semestre de l'any 2009 s'han disparat les reclamacions i les consultes a l'OMIC.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Víctor Català i el ball del drac

L’Escala
Josep Maria Contel
Taller d’Història de Gràcia. Comissió del Nomenclàtor de Gràcia

“Volem recuperar topònims i part de la història de Gràcia”

Barcelona
La monarquia
Lluís Simon

Alfons XIII, el repressor

Medi Ambient

Troben a Begues un rar exemplar de papallona en un parc metropolità

Begues
economia

La icònica pastisseria Danés d’Arenys de Mar tanca, però continuarà fent coquetes

arenys de mar
amèrica del sud

El Suprem del Brasil ordena suspendre la xarxa social X en el país

barcelona
SERVEIS

Tona invertirà més d’un milió d’euros en renovar la xarxa d’aigua potable

TOna
SOCIETAT

Agramunt inaugura una escultura dedicada al torró, el dolç que l’identifica

Agramunt
SERVEIS

Les millores en el servei de bus urbà de La Roca s’aplicaran al setembre

La Roca del Vallès