turisme
Promoció del turisme familiar
Dues nits en un allotjament turístic al preu d’una, activitats familiars gratuïtes o amb descomptes del 50% o una app pensada per “caçar” personatges mitològics en la destinació visitada. Aquestes són les principals propostes de la campanya promocional Catalunya, Hola família ! que tindrà lloc el cap de setmana del 7 al 9 de juny a 25 destinacions turístiques catalanes, nou de les quals, a les comarques gironines. Blanes, Calonge-Sant Antoni, Castell-Platja d’Aro, Lloret de Mar, Sant Feliu de Guíxols, Sant Pere Pescador, Roses, la Vall d’en Bas-les Preses i Torroella de Montgrí- l’Estartit són les destinacions gironines acreditades que participen en l’acció, on també s’han programat fins a una cinquantena d’activitats, així com també l’estació de muntanya Vall de Núria. Aquestes activitats estan obertes a tothom i es poden consultar, així com l’allotjament, al web www,catalunya.com.
El director de Màrqueting d’Experiències de l’Agència Catalana de Turisme, Damià Serrano, va explicar ahir que els objectius d’aquesta acció són desestacionalitzar, desconcentrar i diversificar el turisme, així com generar despesa en aquest sector.
El 32% del turisme que hi ha a Catalunya és familiar, xifra que arriba al 45% els mesos d’estiu. Per això, el turisme familiar és un dels projectes estratègics de la promoció turística a Catalunya de la Generalitat.