El nou gerent de Turisme Benidorm vol reactivar la inversió a la ciutat
El nou gerent de la Fundació Turisme Benidorm, Moisés Jorge Naranjo, presentat ahir, va assegurar que tractarà de situar la ciutat «en els màxim paràmetres de la promoció i de la inversió internacional».
Naranjo vol col·locar la marca Benidorm en fires tan importants, com ara Berlín, París o Londres, i incentivar l'arribada de capital a la localitat. «Tots els empresaris han de saber que per cada euro que invertisquen a la ciutat van a recuperar-ne moltíssims més», va subratllar.
El nou gerent va recordar que Benidorm «és un agent dinamitzador molt important per a l'economia valenciana» ja que «aporta el 12% del seu PIB». Per això, Naranjo va reclamar l'arribada del ferrocarril d'alta velocitat a la ciutat. «Sense unes comunicacions àgils i adaptades seria impossible continuar creixent com fins ara», va declarar.
Naranjo (Gran Canària, 1967) ha sigut assistent turístic del Parlament Europeu i gerent del Patronat de Turisme de Fuerteventura, entre altres càrrecs.