Societat

Amazon.com llança la seva botiga de música 'online' per competir amb iTunes

Tecnologia

El gegant del comerç a Internet Amazon.com ha anunciat el llançament d'Amazon MP3, la seva botiga de música online amb 2 milions de cançons, amb la qual pretén competir amb iTunes, de l'empresa Apple, que compta amb un catàleg de 6 milions de cançons.
Amazon.com oferirà un catàleg de cançons de més de 180.000 artistes i sense protecció DRM (o Digital Rights Management), fet que suposa que podran escoltar-se a qualsevol ordinador o reproductor digital portàtil o gravar-se en un CD.

La companyia ha comunicat que vendrà les cançons de forma separada a un preu que oscil·la entre els 89 i els 99 centaus de dòlar, així com àlbums complets, a un preu d'entre 5,99 i 9,99 dòlars.

El llançament d'aquesta botiga virtual de música ha estat possible gràcies a l'acord assolit entre l'empresa i 20.000 segells discogràfics, inclosos Alligator Records, HighTone Records, Madacy Entertainment, Sanctuary Records i Rounder Records, entre d'altres. Això fa possible que les cançons de Nirvana, Ray Charles, Norah Jones, The Rolling Stones, Coldplay, Koko Taylor i Alison Kraus, entre d'altres, es puguin comprar a Amazon MP3.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.