Societat

Es canviaran els anuncis de 'Visc(a) Barcelona'

Societat

Els polèmics anuncis de la campanya Visc(a) Barcelona, que van suscitar grans crítiques de l’oposició municipal, es modificaran.

L’equip de govern a l’Ajuntament de Barcelona va informar ahir a la comissió de presidència que s’estan rodant nous anuncis que substituiran els que van ser més criticats.
Els grups de l’oposició confien que en lloc de publicitar la ciutat com el lloc més idoni per menjar patates braves, s’hi donarà informació sobre els serveis municipals.

La segona fase de la campanya començarà al setembre i promourà “el benestar social, la cultura de la pau, la solidaritat i la salut”. Els nous espots costaran 60.000 euros.

La primera fase tenia un pressupost d’1,7 milions, és a dir 1,02 euros per barceloní. La formació va denunciar que la campanya es va fer a remolc d’una enquesta que alertava de la pèrdua de confiança en els serveis municipals.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.