En marxa la nova campanya de promoció turística Empordà 2023
Una de les novetats de la campanya d’enguany és que s’incorporen propostes de productes i experiències que s’ofereixen en el territori, tant del sector privat com del sector públic
El castell de Peratallada va acollir dilluns a la tarda la presentació de la campanya de promoció turística Empordà 2023, dels Consells Comarcals de l’Alt i Baix Empordà. Enguany es vol replantejar el model de comunicació i no concentrar la campanya als mesos de preestiu. La intenció que es busca és ser present en el mercat de proximitat durant tot l’any. Així mateix, es vol seguir amb la comunicació d’experiències i apropar l’usuari a les empreses relacionades que poden trobar en el territori. Per això, una novetat d’aquesta edició és la incorporació de propostes de productes i experiències que s’ofereixen a la zona, tant del sector privat com del sector públic. “Es tracta d’una campanya important, que ens ha de servir en aquest propòsit compartit d’intentar allargar la temporada i que ens demostra també la utilitat de la marca Empordà” exposa Xavier Dilmé, vicepresident i conseller comarcal de Turisme del Baix Empordà. “Mantenim el format televisiu pel que fa la promoció, però aquesta vegada incidirem de forma important a les xarxes a diferència d’altres campanyes prèvies afegint tot un contingut d’experiències i productes fruit de la col·laboració público-privada”, conclou.
Per la seva banda, el vicepresident i conseller comarcal de Turisme de l’Alt Empordà, Agustí Badosa, remarca que “la campanya turística que es presenta avui ve a ressaltar els valors de l’Empordà que ja fa temps que tots plegats entenem que no té barreres administratives”. A més, Badosa es mostra convençut que “s’està actuant conjuntament entre l’Alt i el Baix Empordà amb els sectors privats amb l’objectiu de potenciar les propostes turístiques de cadascú”.