Societat
340 viatgers perden l'avió perquè Clickair s'oblida de canviar l'hora
Transports
340 viatgers de la companyia Clickair han perdut el seu vol a l'aeroport del Prat per culpa de la companyia, que s'ha oblidat d'adaptar els vols al canvi d'horari d'estiu i de comunicar-ho als seus clients.
Els viatgers que havien contractat un vol amb Clickair diumenge es van trobar que el seu avió havia marxat quan van arribar a l'aeroport. I és que la companyia no va adaptar els vols al nou horari d'estiu, per la qual cosa els vols sortien una hora abans del previst.
Segons ha informat Clickair, l'error es va reflectir en l'hora de partida dels vols i ha afectat els bitllets comprats entre el 14 i el 20 de març i amb targeta d'embarcament impresa per cada passatger a casa seva.
En conèixer la fallada informàtica, Clickair va intentar localitzar els passatgers afectats a través del telèfon, correu electrònic i missatges SMS, amb què es va aconseguir avisar gran part dels viatgers.
Tot i això, un total de 340 passatgers no van poder ser alertats, amb la qual cosa quan els clients van arribar als aeroports d'on havien de sortir els seus vols es van trobar que l'avió ja havia sortit.
Dels 340 passatgers, 208 van poder volar al seu destí en altres vols de Clickair ahir mateix, 42 més ho van fer en altres companyies també durant el dia d'ahir, 80 passatgers van ser allotjats ahir en hotels per volar avui al seu destí i uns altres 10 van preferir realitzar el seu viatge pels seus propis mitjans.
Clickair ha lamentat la pèrdua dels vols per l'error informàtic i ha posat a disposició dels passatgers el seu servei d'atenció al client amb un número de telèfon per informar i atendre les reclamacions.
Els viatgers que havien contractat un vol amb Clickair diumenge es van trobar que el seu avió havia marxat quan van arribar a l'aeroport. I és que la companyia no va adaptar els vols al nou horari d'estiu, per la qual cosa els vols sortien una hora abans del previst.
Segons ha informat Clickair, l'error es va reflectir en l'hora de partida dels vols i ha afectat els bitllets comprats entre el 14 i el 20 de març i amb targeta d'embarcament impresa per cada passatger a casa seva.
En conèixer la fallada informàtica, Clickair va intentar localitzar els passatgers afectats a través del telèfon, correu electrònic i missatges SMS, amb què es va aconseguir avisar gran part dels viatgers.
Tot i això, un total de 340 passatgers no van poder ser alertats, amb la qual cosa quan els clients van arribar als aeroports d'on havien de sortir els seus vols es van trobar que l'avió ja havia sortit.
Dels 340 passatgers, 208 van poder volar al seu destí en altres vols de Clickair ahir mateix, 42 més ho van fer en altres companyies també durant el dia d'ahir, 80 passatgers van ser allotjats ahir en hotels per volar avui al seu destí i uns altres 10 van preferir realitzar el seu viatge pels seus propis mitjans.
Clickair ha lamentat la pèrdua dels vols per l'error informàtic i ha posat a disposició dels passatgers el seu servei d'atenció al client amb un número de telèfon per informar i atendre les reclamacions.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.