Reactivada la campanya per captar turistes xinesos després de la pandèmia
El govern recorda que són els que deixen una despesa per persona més alta
Un cop superada la pandèmia, el Govern, a través de l’Agència Catalana de Turisme (ACT), ha decidit reactivar la campanya per atraure turistes xinesos a Catalunya. El mes passat es van recuperar els vols directes entre Barcelona i Pequín amb tres freqüències setmanals i, a l’espera de recuperar la ruta directa entre Barcelona i Xangai, l’ATC ja ha posat en marxa diverses accions de promoció per impulsar el turisme esportiu, cultural i enogastronòmic entre els visitants procedents de la Xina. Segons dades de la Generalitat del 2019, el turisme xinès és un dels que deixa una despesa per persona més elevada, amb una mitjana de 2.277 per viatge. L’any abans de l’esclat de la covid-19 el mercat xinès va aportar 350.000 turistes a Catalunya, que van generar una despesa de prop de 710 milions d’euros.
Entre les accions que ha posat en marxa l’ACT hi ha la col·laboració amb ’influencers’ xinesos residents a Catalunya, que produiran continguts audiovisuals de les obres de Domènech i Montaner o algunes festes majors. Així mateix, una delegació de l’entitat visita el gegant asiàtic durant aquesta setmana.
Ñaeroport del Prat encara