Societat

Campanya de les JERC contra el 'Visc(a) Barcelona!'

Les Joventuts d'Esquerra Republicana de Catalunya (JERC) de l'Eixample de Barcelona han iniciat una campanya contra el Visc(a) a Barcelona! llançat per l'Ajuntament aquesta primavera com a nova imatge de marca de la ciutat. L'eslògan substitueix el Barcelona batega i serà present en totes les campanyes sectorials que l'equip de l'alcalde Jordi Hereu engegui en els pròxims mesos. Segons les JERC, aquesta proposta de màrqueting municipal és "un missatge buit de contingut".

"Quan l'Ajuntament del senyor Hereu s'omple la boca dient que vivim en una ciutat moderna i avançada, encara hi ha gent que ha de patir situacions greus personals per poder sobreviure en aquesta ciutat tan fantàstica", adverteixen els joves republicans de l'Eixample. Com a exemple, esmenten les barreres arquitectòniques, la brutícia al carrer i l'elevat nombre de sense sostre que hi ha a Barcelona.

Per combatre la campanya municipal, les JERC n'han muntat una altra, titulada Sobrevisc a Barcelona! ... de moment, que parteix de la imatge d'un jove amb cadira de rodes davant d'unes escales. L'objectiu dels impulsors de la idea és, però, que els ciutadans hi participin enviant altres fotografies que mostrin "la realitat que ens envolta a Barcelona i que l'Ajuntament vol tapar com sigui". Les imatges es publicaran al fotoblog www.fotolog.com/jerceixemple.

Aquesta contracampanya arriba quan fa tan sols tres dies que el grup municipal d'ERC va facilitar l'aprovació del nou pla d'actuació municipal (PAM), en un episodi més de l'acostament progressiu de Jordi Portabella a l'equip de govern que va deixar fa un any i escaig.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.