Societat

Uns dentistes anglesos guanyen la batalla a Lacoste per utilitzar el seu cocodril

Dos dentistes han guanyat la segona batalla legal a la marca francesa Lacoste, denunciats per utilitzar el cocodril dentut com a símbol de la seva consulta.

Els doctors Simon Moore i Tim Rumney han explicat que van escollir aquest logotip perquè el rèptil és famós per tenir una boca plena de dents. Però Lacoste ha contraatacat dient que el símbol utilitzat pels dentistes s'assembla massa al seu logotip, un cocodril verd que adorna milions de peces de roba d'arreu del món.

Després de perdre en la primera volta l'any passat, Lacoste ha acudit a l'Oficina de la Propietat Intel·lectual de Londres, l'organisme oficial responsable de les patents, registres i copyright. Tot i així, l'oficina manté la decisió original, dient que és poc probable que els consumidors confonguin pràctiques dentals amb una marca de roba.

El logotip dels dentistes inclou les paraules La Pràctica Dental i no comparteix l'esquena amb nusos ni la llengua vermella del cocodril de Lacoste.

Els dentistes de Cheltenham, al sud-oest d'Anglaterra, han afirmat que l'acció, la querella, de Lacoste és com "utilitzar un mall per trencar una nou". "Ens agrada el disseny perquè és de fàcil associació amb les dents", ha dit el doctor Moore.

Lacoste haurà de pagar un total de 1.450 lliures per despeses legals.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.