Societat

Spanair crea el Centre d'Atenció a Familiars per facilitar el tràmit de les indemnitzacions

Spanair ha creat el Centre d'Atenció a Familiars (CAF) per facilitar als ferits i a les famílies de les víctimes mortals de l'accident a Barajas la tramitació dels primers pagaments de les indemnitzacions.

A partir d'aquest dimarts 26 d'agost i per facilitar les relacions, la companyia també posa en marxa un telèfon gratuït i un correu electrònic per atendre els afectats.

Els primers pagaments seran de 25.000 euros i superen la indemnització mínima de 20.300 euros que la companyia ha d'abonar als afectats com avançament del total de la indemnització en un termini de 15 dies. El pagament íntegre, el durà a terme la companyia més endavant.

Per acreditar el dret d'indemnització s'haurà d'aportar la documentació que acrediti la relació entre l'afectat i l'accident.

Un cop superat el tràmit dels primers pagaments, el CAF seguirà coordinant la resta de les indemnitzacions.

 

 



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Societat

Es disparen les denúncies per discriminació a Barcelona

Barcelona
xarxes socials

Instagram crea un nou “compte adolescent” amb control parental

barcelona
Societat

Mor Jaume Ribas, un dels últims faroners d’Eivissa i Formentera

Ryanair manté nou rutes hivernals a Girona però amb un 33% més de vols

GIRONA

El Ripollès instal·larà càmeres als accessos de la comarca

ripoll
europa

La CE demana prohibir en espais a l’aire lliure tabac i cigarretes electròniques

barcelona
salut

Es redueixen un 15% els treballadors que van amb cotxe a l'Hospital d'Olot

olot
Sanitat

El nou CAP Florida Sud de l’Hospitalet de Llobregat obrirà el dia 25

L’Hospitalet de Llobregat
MEDI AMBIENT

Neumàtics, plàstics i ferros, els principals residus del fons marí al port de la Ràpita

La Ràpita