Societat
Restablert el servei del Trambaix després d'estar aturat durant gairebé cinc hores
La circulació del Trambaix ha tornat a la normalitat després d'estar aturat durant gairebé cinc hores perquè un camió que treballava en les obres de la línia 5 del Metro de Barcelona n'ha trencat la catenària. El pas de tramvies en les onze parades que han quedat afectades per l'accident s'ha restablert a un quart de vuit del vespre d'aquest divendres. Els fets han passat a l'Avinguda de Xile de Barcelona cap a un quart de tres de la tarda, segons ha informat Trambaix. El camioner no s'ha adonat que tenia la ploma elevada, cosa que ha provocat el trencament. Per culpa d'aquest incident, el servei ha quedat aturat entre les estacions de Palau Reial fins a Montesa.
Trambaix ha informat que n equip de ha anat poc després de l'accident al lloc dels fets i que des de tres quarts de tres han treballat per reparar la catenària i la mènsula -el suport de la catenària- danyats. Un cop han enllestit els treballs, han procedit a donar tensió al tram afectat i a fer les comprovacions necessàries per garantir la seguretat. Des de les tres de la tarda s'han fet serveis parcials en els extrems de les línies. Així, hi ha servei de tramvia entre Francesc Macià i Maria Cristina i entre Sant Feliu-Consell Comarcal i Sant Martí de l'Erm (T2). En aquest tram s'ha ofert un servei circular per apropar els usuaris cap a la parada de Cornellà Centre i donar-los l'opció de fer intercanvi amb Renfe Rodalies i Metro.
Trambaix ha informat que n equip de ha anat poc després de l'accident al lloc dels fets i que des de tres quarts de tres han treballat per reparar la catenària i la mènsula -el suport de la catenària- danyats. Un cop han enllestit els treballs, han procedit a donar tensió al tram afectat i a fer les comprovacions necessàries per garantir la seguretat. Des de les tres de la tarda s'han fet serveis parcials en els extrems de les línies. Així, hi ha servei de tramvia entre Francesc Macià i Maria Cristina i entre Sant Feliu-Consell Comarcal i Sant Martí de l'Erm (T2). En aquest tram s'ha ofert un servei circular per apropar els usuaris cap a la parada de Cornellà Centre i donar-los l'opció de fer intercanvi amb Renfe Rodalies i Metro.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.