Societat

Les sis víctimes mortals de l'accident d'autocar de Sant Pol no duien el cinturó de seguretat

La investigació dels Mossos conclou que el vehicle anava a 73km/h en un tram en què la velocitat màxima era de 40. Dels 67 passatgers, només 22 utilitzaven el sistema de seguretat

L'accident d'autocar que va tenir lloc a Sant Pol de Mar el 31 de juliol passat a l'autopista C-32 es va produir per un excés de velocitat, segons l'informe dels Mossos d'Esquadra fet públic aquest dimarts. A més, la investigació conclou que els sis passatgers morts i la majoria dels ferits greus no portaven el cinturó de seguretat en el moment de l'impacte.

L'autocar circulava a 73 km/h en un tram en què la velocitat màxima era de 40km/h. A més, els Mossos han constatat que dels 67 passatgers, 22 utilitzaven cinturó i 45 no. De fet, les sis víctimes mortals i la majoria dels ferits greus no utilitzaven sistemes de seguretat en el moment de l'impacte. Les persones que van patir més ferides i les víctimes mortals són les que viatjaven als seients del costat de la finestra del costat esquerre i del pis de dalt.

El sinistre va tenir lloc el 31 de juliol quan un grup de turistes tornaven de nit d'una visita a Barcelona. L'autocar va bolcar en xocar contra una tanca metàl·lica a l'esquerra de la sortida 117 (Sant Pol de Mar) de la C-32 en sentit Girona. L'autobús, un cop bolcat, va envestir un turisme que circulava pel ramal d'entrada a l'autopista.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
religió

Apartat un mossèn denunciat per abusos els anys 80 a Santa Coloma de Gramenet

Santa Coloma de Gramenet
urbanisme

Tarragona blinda la zona de vianants entre les rambles

Tarragona

A punt cinc refugis climàtics i tretze zones d’ombra

palafrugell
URBANISME

Un milió d’euros per al projecte de recuperació de la Bassa Nova de Reus

Reus
educació

El govern recorre la suspensió cautelar del decret que vol protegir el català a l’escola

barcelona
Pere Sala
Ambientòleg, director de l’Observatori del Paisatge de Catalunya

“Ordenar i gestionar bé el paisatge també és rendible”

Olot

Cardona comercialitza per fi una sal comestible, de gran qualitat i puresa

Cardona
Marc Sabater Armengou
Independents de Vilanova - Som Poble - Alternativa Municipalista

“La nostra acció passa per la crítica constructiva al govern”

Peralada
SOCIETAT

Terrassa impulsa la marca de ciutat per projectar-se a l’exterior

Terrassa