Societat
Universal recrea una ciutat a Internet per vendre DVDs
La productora Universal Pictures ha inaugurat un portal d'Internet en què recrea una ciutat virtual on l'usuari pot conèixer les últimes novetats en DVD de la companyia i després comprar-les, a través del centre comercial o en la seva botiga on-line.
Un vídeoclub les 24 hores
La nova pàgina representa la ciutat Videocity amb un carrer pel qual l'usuari pot passejar i entrar en diferents locals per a accedir a les últimes estrenes, conèixer les seves sèries de televisió preferides o veure un vídeo d'una pel·lícula.
Els usuaris poden inscriure's en el Club Universal per a rebre els vídeos de les pel·lícules, aconseguir productes relacionats amb elles, descarregar fotos, cançons o participar en concursos. El nou portal compte cercador que facilita a l'internauta l'accés als detalls de qualsevol dels seus DVD per mitjà del seu títol, autor, director o gènere.
Un vídeoclub les 24 hores
La nova pàgina representa la ciutat Videocity amb un carrer pel qual l'usuari pot passejar i entrar en diferents locals per a accedir a les últimes estrenes, conèixer les seves sèries de televisió preferides o veure un vídeo d'una pel·lícula.
Els usuaris poden inscriure's en el Club Universal per a rebre els vídeos de les pel·lícules, aconseguir productes relacionats amb elles, descarregar fotos, cançons o participar en concursos. El nou portal compte cercador que facilita a l'internauta l'accés als detalls de qualsevol dels seus DVD per mitjà del seu títol, autor, director o gènere.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.