Societat

Retards de fins a 12 hores en els vols de Clickair

Uns 100 passatgers del vol CLI1002 Sevilla-Barcelona de la companyia Click Air, que tenien programada la seva sortida a les 22.55h d'ahir diumenge, s'han enlairat finalment, amb sis hores de retard, a les 5h d'aquesta matinada i han aterrat a l'aeroport de Barcelona cap a les 6.25h.

Com aquest, altres vols de Clickair, com els procedents de Lisboa, París, Frankfurt, Amsterdam o Palma, han patit retards d'entre 5 i 12 hores i, segons una de les hostesses d'informació de l'aeroport del Prat, molts d'aquest passatgers ja han formulat oficialment les seves queixes, ja sigui pel retard sofert com per la pèrdua d'enllaços amb altres vols.

La companyia Clickair ha anunciat que els 80 passatgers del vol d'Amsterdam que haurien d'haver sortit ahir cap a Barcelona, ho faran finalment aquesta tarda.

A hores d'ara, Clickair no ha donat encara una explicació del que va passar ahir, per a molts primer dia de les vacances d'estiu. De fet, un dels passatgers del vol de Sevilla, que es va identificar com J.L., de 31 anys i veí de Barcelona, ha assegurat que la companyia no els ha comunicat res, “només va dir que l'avió no estava disponible”.

Segons aquest ciutadà, durant les hores d'espera a Sevilla cap responsable de la low cost d'Iberia ha atès als passatgers afectats, alguns dels quals van decidir dormir en el passadissos de la terminal. De moment, avui tot funciona amb normalitat.

Més de 12 hores d'espera
Un altre passatger i lector de l'AVUI.CAT assegura que el seu vol, que havia de sortir de Frankfurt a les 19.30 ha acabat sortint a les 7h del matí d'avui dilluns, unes 12 hores de retard. També hi ha passatgers d'un vol que havia de sortir d'Amsterdam, que encara no han pogut deixar la capital holandesa, alguns dels quals se'ls ha dit que no podran tornar fins dimarts o dimecres.

El problema que es troben els passatgers quan s'adrecen a les finestretes informatives d'Iberia és la falta d'informació. De fet, des d'Iberia se'ls assegura que el vol l'ha gestionat una altra companyia, Clickair, i no se'n fan responsables. A l'aeroport del Prat no té oficines de Clickair i les gestions només es poden fer per telèfon o per Internet.

Spanair va anul·lar sis vols sense avisar degut a la vaga de tripulants de cabina d'ahir.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.