CELRÀ (Gironès)
Pessebre vivent
Tradició i actualitat
El pessebre vivent de Celrà tindrà aquest any 22 quadres repartits per diferents espais del nucli antic i la participació d'uns 250 figurants que faran tots els papers del pessebre. Entre les novetats destaca una escena on es posarà en relleu la situació actual de la sanitat i les retallades, un exemple de com les manifestacions tradicionals també reserven un espai a l'actualitat.
La representació d'enguany inclou un mercat molt variat i una taverna. El recorregut pel pessebre comença al carrer Germans Sàbat, davant de la casa de Can Bussé, i acaba al pati Feliu. La representació s'encetarà a les set de la tarda.
L'entrada és gratuïta. Tots els visitants podran comprar números per a un sorteig que inclouran una degustació durant el recorregut del pessebre.