L'Institut de Qualitat Turística entrega la “Q” a Morella
La vila ha renovat aquest prestigiós distintiu per als pròxims tres anys
Morella ha rebut avui la renovació de la “Q” de qualitat, que entrega l'Institut per a la Qualitat Turística, a la fira FITUR de Madrid. Un distintiu que premia el servei que es presta des de l'Oficina de Turisme i, que han arreplegat el primer tinent d'alcalde, Rhamsés Ripollés, i la tècnica en esta matèria, Amparo Quesada.
Este reconeixement s'unix al què va tindre lloc al matí d'ahir, on els dos representants institucionals van recollir el certificat “Compromís amb la Qualitat Turística”, entregat per Turespanya i la Federació Espanyola de Municipis i Províncies. D'aquesta manera, Morella és l'única localitat del País Valencià que té en el seu poder l'esmentat distintiu.
La “Q” de qualitat reconeix que la prestació del servei de l'Oficina de Turisme de Morella és garantia de qualitat, seguretat i professionalitat. Este tipus d'auditories se celebren cada tres anys i, després es desenvolupen altres revisions anuals. En el 2011, s'ha renovat el distintiu, superant-se l'avaluació amb una nota de 796,36 punts, en una baremació sobre mil. Una xifra que reflectix la progressiva millora del servei, ja que en els dos últims anys s'ha aconseguit una valoració entorn dels 800 punts, mentres que 2009, es van obtindre 777 punts i en 2008, 743.
D'esta manera, Morella culmina una setmana de gran importància per al sector turístic, ja que ha rebut dos importants reconeixements a nivell nacional.