Societat

Un “comunity manager” marca l'estratègia de la promoció turística de Xàbia en les xarxes socials

La proposta la va fer el Consell Assessor Municipal

El departament de Turisme de l'Ajuntament de Xàbia compta des de fa uns pocs dies amb un nou actiu per a modernitzar la promoció del municipi.

Seguint la proposta més valorada del Consell Municipal de Turisme (òrgan assessor a què se li va brindar la possibilitat de decidir en què invertir el 15% del pressupost d'aquesta regidoria), el consistori ha contractat els serveis d'un comunity manager especialitzat en consultoria socialmediàtica, per a xarxes socials i organització d'excursions guiades per a bloguers.

Després d'estudiar les proposicions rebudes, s'ha fitxat Mario Schumacher, un professional amb gran bagatge i reconeixement professional acreditat pel Patronat de Turisme de la Costa Blanca, el Invattur i el Patronat de Turisme de Calp.

L'assessor extern treballarà per a Xàbia durant un any en la preparació d'un pla de mitjans per a promoure el municipi i aconsellar sobre el tipus de publicacions amb més èxit i impacte en les xarxes socials.

L'àrea que dirigeix Antonio Miragall també ha complit ja una altra de les peticions del Consell de Turisme, que representa les associacions d'empresaris turístics, hostalers, organitzacions culturals i l'Agenda 21, que és prestar un suport econòmic a la web de meteorologia local Meteoxabia com a reconeixement a la labor de servei i promocional que realitza.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.