Turisme
La Garrotxa passada pel sedàs d'Instagram
Turisme Garrotxa organitza un concurs de fotografia per Instragram aprofitant l'època de major afluència de visitants a la comarca, coincidint amb la tardor
A les bases, demana que transmetin com viuen la seva estada
Diuen que el boca-orella és la millor campanya publicitària que pot tenir un producte. Sempre, és clar, que sigui en positiu. Ara les aplicacions de les noves tecnologies permeten una versió moderna del boca-orella i Turisme Garrotxa, que aplega les institucions i empreses del sector a la comarca, ho vol aprofitar. En l'actualitat, molts usuaris de mòbil d'arreu del món tenen una vertadera febre per explicar amb imatges allò que els passa o coses que els criden l'atenció. Ho fan a través de l'Instagram. Atent a la jugada, Turisme Garrotxa ha convocat un concurs de fotografies d'Instagram sobre la comarca. L'objectiu és que els visitants pengin fotos que siguin explicatives de com viuen ells la seva estada a la Garrotxa. Aquest concurs es posa en marxa ara –les bases es poden consultar al lloc web de l'entitat– coincidint amb l'inici de la tardor, que és l'època en què la comarca té una major afluència de visitants. És l'època en què cauen les fulles a la Fageda, la imatge que més s'associa a la Garrotxa, tot i que les autoritats del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, els alcaldes de la zona i els agents públics i privats del sector turístic s'esforcen a trencar aquest mite i a fer veure que, a la comarca, hi ha molts altres racons idíl·lics i que s'hi fan moltes activitats. L'inici del concurs, que s'acaba el 8 de desembre, coincideix també amb l'inici de les activitats de la guia GPS de Turisme Garrotxa. L'escenari i l'oferta d'activitats estan a punt. Qui hi vulgui participar i guanyar una estada de cap de setmana a la comarca ha de penjar les fotos amb l'etiqueta #lagarrotxaesmou.