Societat

Unitat d'acció per promoure la Costa Daurada

Municipis i sector turístic assistiran junts a les fires, gràcies al conveni ‘corner'

Un total de 24 ens turístics públics i privats de la Costa Daurada, la majoria patronats municipals de turisme, van signar ahir el conveni corner per promocionar els seus atractius turístics en fires nacionals, estatals i internacionals que se celebrin al llarg del 2016. L'acord, impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona i l'Agència Catalana de Turisme, disposa d'un pressupost conjunt de 203.780 euros en matèria de comunicació i màrqueting, i de 120.350 euros per assistència a les fires. El president del Patronat de Turisme de la Diputació, Martí Carnicer, va destacar que el conveni té com a objectius “consolidar la imatge conjunta de la marca Costa Daurada i gestionar de manera més eficient els recursos de promoció turística”. Enguany han signat el conveni els ajuntaments d'Altafulla, Calafell, Cambrils, Creixell, Mont-roig del Camp, Reus, Roda de Berà, Salou, Tarragona, Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, el Vendrell i Vila-seca; els consells comarcals del Baix Camp, el Priorat i la Conca de Barberà; l'Associació Hotelera Salou-Cambrils-la Pineda, l'Associació de Càmpings de la Costa Daurada i les Terres de l'Ebre, l'Associació d'Apartaments Turístics, l'Associació Priorat Enoturisme, l'Associació Costa Daurada Destinació de Golf i Pitch & Putt, l'Estació Nàutica Costa Daurada, Aquopolis i PortAventura.

Campanyes i presència en les grans fires

L'acord corner preveu l'assistència a quatre fires internacionals (Berlín, Utrecht, Londres i Moscou) i a cinc de nacionals i estatals (Fitur de Madrid, Navartur de Pamplona, B-Travel de Barcelona, IGTM de Mallorca i Unibike de Madrid). També preveu desenvolupar, de manera convencional i en línia, una campanya de publicitat conjunta en els mercats emissors més importants de la Costa Daurada i una d'específica al sud de França. El president del Patronat de Turisme, Martí Carnicer, va destacar els resultats de col·laboració pública i privada, i va posar com a exemple les bones xifres d'ocupació registrades el 2015 pel sector dels càmpings de la demarcació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.