Els vehicles de minusvàlids tindran accés lliure a tota la Part Alta

El pla de mobilitat de la Part Alta preveu la transformació de bona part del nucli antic de Tarragona en zona de vianants, i en limita al màxim la presència de vehicles. La intenció de l'Ajuntament és col·locar pilons que portin incorporats lectors de matrícules per tal que identifiquin els cotxes dels veïns del nucli històric i no es permeti l'entrada de cap altre vehicle. L'excepció, però, seran els vehicles que condueixin les persones amb minusvalidesa. Segons fonts de Tarragona sense Barreres, en les bases de dades dels lectors òptics, també s'hi inclouran les matrícules dels cotxes conduïts per gent amb mobilitat reduïda. D'aquesta manera es facilitarà l'accés a bona part dels indrets del nucli històric, on costa molt d'arribar amb cadira de rodes. D'altra banda, també s'insistirà perquè no s'aparqui en les zones destinades a l'estacionament dels autobusos de l'EMT, ja que això multiplica els problemes a l'hora de col·locar la rampa. «Si hi ha un cotxe, encara que sigui dos minuts, no podem baixar i ens hem d'esperar a la parada en què sí que sigui possible», va explicar Balañà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
GIRONA

Cent persones salvades gràcies als desfibril·ladors des del 2011

GIRONA
Medi ambient

Reus oferirà informació actualitzada del trànsit i de la qualitat de l’aire

Reus
SOCIETAT

Ampliar el Centre Cívic Casa Golferichs costarà 1,7 milions

Barcelona
OLOT / GIRONA

El tren-tram podria arribar a transportar 6,1 milions de passatgers cada any

OLOT / GIRONA
SOCIETAT

Segona edició de la Festa per la Convivència, al Segrià

SOSES
Societat

Primer any del viver de cellers de l’Alt Penedès amb bones perspectives

Vilafranca del Penedès
turisme

Les places d’hotel de cinc estrelles i de gran luxe augmenten un 50% en 10 anys

Barcelona
GIRONA

L’Ajuntament vol ordenar el carrer Nou per evitar situacions de perill

GIRONA
Albert Llausàs Pascual
Ambientòleg

“Cal anar més enllà de tancar l’aixeta i fer reciclatge”

Girona