Avui a les 7, concentracions davant els ajuntaments contra la prohibició del 9N
L'Assemblea i Òmnium convoquen avui a les 7 davant dels ajuntaments. Demanen que s'hi vagi vestit de groc. També s'aprofitarà per començar la campanya del sí-sí, i es tacarà de color groc alguns punts emblemàtics d'Osona. També es demana que tenyeixi
Nota de premsa de l'Assemblea d'Osona
Concentracions a les 19h davant dels ajuntaments i inici de campanya
L'ANC i Òmnium convoquen tota la societat a concentrar-se davant dels ajuntaments a les 19h d'aquesta mateixa tarda. Després de la suspensió de la llei i del decret demanem la mobilització ciutadana per mostrar el nostre rebuig a aquesta decisió.
Es faran concentracions davant dels ajuntaments a les 19h. A Vic hi haurà un parlament i simbòlicament s'iniciarà la campanya pel sí-sí. La campanya arrencarà amb un porta a porta simbòlic a la plaça Major de Vic i també començarem a tacar de groc diversos punts emblemàtics d'Osona. S'il·luminaran de color groc la plaça Major i el Temple Romà de Vic, el Santuari de La Gleva, l'Ajuntament de Manlleu, el campanar de Centelles, el Castell de Tona i el Santuari de Rocapravera.
Per fer més visible el groc demanem a la societat que vesteixi d'aquest color durant la participació a les concentracions.
Amb aquestes accions s'inicia la campanya Ara és l'hora, impulsada per l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) i Òmnium Cultural, encaminada a aconseguir que el sí-sí sigui l'opció majoritària a la consulta del 9 de novembre. La campanya pretén arribar a tots els racons del país per a escoltar a tothom, per tal que tothom pugui opinar sobre el país que vol construir.
A més, a nivell de xarxes, es vol aconseguir que a les 19h l'etiqueta #Araéslhora9N sigui Trending Topic Mundial.
La campanya Ara és l'hora' convida a tenyir de groc els aparadors dels comerços
Sota el lema Posa el groc al teu comerç', l'ANC i Òmnium Cultural conviden a tenyir de groc els aparadors dels comerços d'Osona i el Ripollès. En concret, se'ls anima que tinguin com a mínim un element groc, que és el color d'aquesta campanya.
La base ha de ser la creativitat i la imaginació, i que les accions tinguin un elevat impacte visual. L'objectiu és doble. D'una banda, crear una taca d'oli on tots els comerços tinguin elements distintius de la campanya i, de l'altra, que el públic tingui un interès a buscar els trets diferencials de la campanya en els comerços. La presència del color groc pretén ser, doncs, una mostra de permeabilitat constant i demostració d'opció majoritària.