Administracions

Gestió electrònica a l’Ajuntament bisbalenc

L’Ajuntament de la Bisbal d’Empordà ha donat un impuls al procés d’implantació de l’administració electrònica. Des d’aquest març i en els pròxims mesos s’aniran desenvolupant nous serveis telemàtics i en línia amb l’objectiu d’oferir els serveis a la ciutadania d’una manera més eficaç i ràpida amb la simplificació i reducció administrativa i documental a l’hora de fer tràmits. L’administració electrònica és el model d’administració pública basat en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació, que, combinat amb els canvis organitzatius i jurídics necessaris, permet millorar l’eficiència interna, les relacions entre administracions i amb la ciutadania, siguin particulars, empreses o organitzacions.

El regidor de l’àrea d’Informàtica i Noves Tecnologies, Josep Maria Castells, explica que l’administració electrònica “vol facilitar i millorar la relació entre el ciutadà i l’administració fent ús de les tecnologies actuals”. Segons Castells, els beneficis concrets que suposarà la seva posada en marxa permetrà que la ciutadania accedeixi als tràmits municipals 24 hores els set dies de la setmana, i alhora va destacar que suposarà que els tràmits siguin més simples i ràpids i que es puguin fer des de casa. L’Ajuntament ha anat fent molts canvis per adaptar-se a les noves necessitats i reptes tecnològics.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.