Administracions

La Carpeta Ciutadana arriba a Banyeres

El projecte possibilita ja els tràmits administratius municipals per internet

La posada en funcionament de la denominada «Carpeta Ciutadana» possibilita ja a Banyeres de Mariola la realització de tràmits administratius municipals a qualsevol hora del dia i tots els dies de l'any, a través d'un enllaç des del web de l'Ajuntament, segons informa el regidor de Noves Tecnologies Ramón Albero.

El projecte de modernització ha suposat una inversió de 171.475 €, els quals han estat finançats íntegrament pel Fons Estatal per a l'Ocupació i la Sostenibilitat, Pla E 2010.

L'accés es pot realitzar mitjançant el DNI electrònic, o bé amb certificats digitals emesos per l'Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana. Els tràmits que es podran realizar inicialment seran les sol·licituds de llicència d'obra menor, la consulta de dades i d'expedients personals des dels registres d'entrada i eixida, consultar els rebuts pendents i pagats, obtenir duplicats de rebuts, documents d'ingrés, certificats d'empadronament, certificats de béns, presentar instàncies, canviar domiciliacions, canvi d'adreça fiscal, així com confeccionar un calendari fiscal personalitzat i la validació de documents on line.

Amb aquesta iniciativa, es simplifica al màxim l'accessibilitat ja que una vegada s'ha accedit a la «Carpeta Ciutadana», i amb dos passos ben senzils, s'ompli un formulari on line i s'obté l'identificador personal i el número secret personal de cada usuari.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.