Administracions

App a Alcarràs per comunicar incidències a la via pública

L'Ajuntament d'Alcarràs ha posat en marxa una aplicació mòbil que permet als veïns comunicar incidències a la via pública i resoldre dubtes mediambientals. El consistori es compromet a respondre en un màxim de 24 hores. El ciutadà rebrà un missatge explicatiu sobre la consulta que ha fet o bé sobre l'estat de resolució en què està la incidència que ha enviat.

L'aplicació té el nom de Línia Verda i es pot descarregar gratuïtament per a mòbils Android i Apple. Segons l'Ajuntament d'Alcarràs, permet d'una manera “còmoda, àgil i efectiva” comunicar aspectes de la via pública i l'espai urbà relacionats amb l'enllumenat, la neteja viària, el mobiliari urbà, els parcs i jardins, les plagues d'insectes i rosegadors, els senyals de trànsit i vehicles i la via pública en general.

El regidor d'Urbanisme, Santi Pelegrí, ha presentat l'aplicació a la ciutadania i hi ha afegit que és “un pas important cap a una manera actual, àgil i eficient” de resoldre aspectes quotidians. Pel que fa a les consultes mediambientals, el ciutadà pot formular preguntes respecte a ordenances, tipus de legislació ambiental, dubtes en el reciclatge de residus, etcètera. Connectada a un grup d'experts en línia, l'usuari anirà rebent avisos de l'estat de la incidència.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia