Serveis de bus alternatius als regionals de Girona i la C2 de rodalies per obres a la línia ferroviària del Vallès
La renovació d'un pont metàl·lic de 31 metres situat a la zona de l'estació de Riells i Viabrea-Breda, obligarà demà i demà passat a fer canvis en els serveis regionals que uneixen Barcelona amb Girona i Portbou i també als trens de rodalies de la C2 nord. Les restriccions que es faran en el tram entre Sant Celoni i Maçanet s'allargaran des de les 18:15 de demà fins a les 10:00 de diumenge. Des de les 10:00 de diumenge fins a les 18:00 se circularà en via única, una restricció que farà que el recorregut dels serveis de mitjana distància s'allargui deu minuts més de l'habitual, segons preveu Renfe.
Els serveis de mitjana distància circularan desviats per Mataró fins a Maçanet i des d'aquí un bus traslladarà els viatgers dels regionals entre Maçanet i Sant Celoni, on podran continuar el recorregut per la línia C2 de rodalies. Pel que fa a la línia C2 de rodalies, el servei serà l'habitual entre l'aeroport i Sant Celoni i es farà en bus entre Sant Celoni i Maçanet per a quatre trens que iniciaran o finalitzaran el recorregut a Sant Celoni. Seran els que surten de l'aeroport dissabte a les 20:08 i 21:08 i, diumenge, a les 6:16 i les 7:46. Pel que fa als trens de llarga distància, la circulació es farà desviada per Mataró per al Talgo entre Montpeller i Barcelona, el tren hotel entre Barcelona i París i l'Estrella Costa Brava de Portbou a Barcelona. També el Talgo entre Barcelona i Montpeller i el tren hotel entre París i Barcelona de diumenge. El diumenge, l'Estrella Costa Brava finalitzarà i iniciarà el seu recorregut a Barcelona i els viatgers faran en autobús el tram entre Barcelona i Portbou.
Els treballs que es faran durant el cap de setmana consistiran en la col·locació d'un tauler d'acer amb bigues laterals, que substituirà el tauler metàl·lic existent. La disposició del nou tram serà idèntica a l'actual, amb un únic tauler per a les dues vies i sobre el qual s'adequarà una llosa per a la instal·lació de via en placa, cosa que minimitzarà l'impacte sonor de les circulacions ferroviàries. A cada costat del pont es col·locarà una passarel·la metàl·lica per facilitar els treballs de manteniment. A més, es portaran a terme tractaments complementaris.