Infraestructures i serveis

Un tall elèctric afecta 4.800 clients a l’Escala

La desconnexió d’una línia de subministrament elèctric va afectar ahir al matí 4.800 clients al municipi de l’Escala. La incidència va tenir lloc a les 10.41 h, moment en què l’avaria va afectar més gent. Fonts d’Endesa especifiquen que tres quarts d’hora més tard (a les 11.28 h) ja només restaven 600 clients afectats i que a les 12.06 h tot el servei tornava a ser operatiu. La mateixa línia elèctrica també porta subministrament elèctric a la zona d’Albons i Vilademat, que no es van veure afectats per la incidència. Segons la companyia proveïdora, tot i la ràpida intervenció per resoldre la incidència, en aquest cas la represa del servei es va allargar pel fet que aquesta línia està condicionada pel pla Alfa, de prevenció d’incendis. Sense aquest pla, en cas de sobrecàrrega la línia s’hauria reconnectat automàticament. En canvi, en zones subjectes al pla Alfa la línia només es torna a connectar després d’haver comprovat visualment que no hi ha risc de danys majors, fet que allarga una mica la represa del servei.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia