Serveis

Telefónica repara la caixa sabotejada a Torrent però persisteix el mal servei

Els operaris de Movistar han topat amb dificultats per reconnectar els abonats, i ara hi ha encreuaments de línies

L'alcalde vol més informació

Operaris de Telefónica van reparar dissabte la caixa de cablejat que dijous havia aparegut sabotejada a Torrent, i que va deixar sense servei de telefonia fixa ni internet els abonats del poble. Però, tot i que la reparació de la caixa central està resolta des de diumenge, els problemes de servei persisteixen per a nombrosos abonats. L'alcalde, Josep Maria Ros, explicava que la segona part del procés implica reconnectar les llars que han quedat sense línia una per una, un procés lent, que l'alcalde creu que es podria haver accelerat amb més personal.

L'alcalde, que es queixa de la manca d'informació, posava l'exemple que un operari resolia només un petit nombre de casos que duia anotats en una llista on no figuraven les reclamacions presentades per la família de Ros i la seva empresa. L'argument que li van donar és que “no totes les queixes es cursen per la mateixa via”. Ros explicava que havia demanat fer seguiment del procés i que tant les línies del consistori com les dels abonats que viuen en masos aïllats i tenen una edat avançada o problemes de salut tinguessin prioritat.

Al llarg de dilluns i ahir, dimarts, el procés va continuar i cada cop més habitatges disposaven altre cop de servei, però amb altres problemes. Per exemple, algunes llars poden fer ús del telèfon, però amb números intercanviats, fet que provoca malentesos i que rebin trucades adreçades als titulars d'altres línies. El consistori estudia emprendre accions judicials contra l'empresa i els autors del sabotatge, que podrien haver estat treballadors subcontractats en vaga.

LA XIFRA

6
dies
fa que estan sense telèfon o amb problemes en les línies fixes molts abonats de Torrent.

LA FRASE

Amb una avaria com aquesta, Telefónica hauria de mantenir l'alcalde al cas de la situació
Josep Maria Ros
ALCALDE de TORRENT

Els abonats se les empesquen per tenir línia

Els treballadors que ahir intentaven posar ordre en el desgavell de línies estaven desbordats perquè els números que teòricament surten de les caixes de repartició no tenien res a veure amb els que arribaven efectivament a les llars. Molts veïns peregrinaven fins a la centraleta per resoldre els seus problemes i els treballadors havien d'anar provant connexió per connexió fins que l'encertaven. Alguns encara no tenen línia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.