La futura variant de Santa Coloma de Farners passarà per l'est i costarà 26 milions

El govern ha posat el projecte a informació pública

De les tres alternatives que estan en l'estudi informatiu, el govern considera com a preferent la que passa més allunyada del nucli urbà. El traçat de la carretera començaria dins el terme municipal de Riudarenes, amb un carril per sentit, i farà 6,5 quilòmetres. Al cap de pocs centenars de metres s'hi construiria l'enllaç sud amb Santa Coloma, connectant amb la carretera C-152, i poc després hi hauria un viaducte de 45 metres sobre el riu Esplet. Llavors passaria per l'est de Sant Marçal, amb passos inferiors i superiors per garantir la connectivitat dels camins ja existents, com ara el que va cap a la urbanització de Santa Coloma Residencial. Tot seguit hi hauria un enllaç amb la carretera C-63, des d'on es connectaria cap al polígon industrial de Mas Llorenç. La carretera vorejarà el nucli de Santa Coloma fins a desembocar amb la C-152, on hi hauria el tercer i últim enllaç.

L'alcalde de Santa Coloma, Antoni Solà, ha destacat que aquest és el traçat que s'havia acordat amb el Departament de Política Territorial i Obres Públiques: «Ara el que hem de demanar és que s'executi al més aviat possible», ha dit Solà, que no creu que hi hagi problemes durant el període d'al·legacions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.