Administracions

El comerç barceloní crea una targeta per fidelitzar la clientela

Un conjunt d’associacions de comerciants de Barcelona, sota l’auspici del govern d’Ada Colau, han impulsat la creació d’una targeta unificada per poder fer compres a botigues de proximitat i mercats de la zona de l’Eixample i oferir avantatges als seus clients –com ara descomptes– amb l’objectiu confés de fidelitzar-los. Batejada com a Viba, aquesta nova eina entrarà en funcionament el pròxim mes d’octubre i es podrà utilitzar, almenys d’entrada, en un miler d’establiments d’aquest districte, però amb la voluntat que, pas a pas, es vagi estenent a d’altres punts de la ciutat. La targeta, que es podrà adquirir a través d’una pàgina web o una aplicació des d’on es gestionarà el seu funcionament, oferirà un descompte automàtic de l’1% en cada compra, si bé hi ha la possibilitat que cada eix comercial a la iniciativa implanti promocions alternatives. Durant la seva presentació ahir, Colau va destacar que la nova Viba no només enfortirà els botiguers “sinó que també ajudarà a fer barri”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]