montgat
L'Oficina d'Atenció al Consumidor atén un 50% més de persones que l'any 2008
L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor de Montgat ha atès durant el 2009 un 52% més de persones que el 2008. Es dóna la circumstància que va ser durant l'any passat que aquest servei es va començar a prestar directament des de l'Ajuntament en comptes de fer-se des de la Diputació, tal com es feia abans. Consultes sobre els sectors de telecomunicacions, energia i habitatge van ser les més freqüents entre els habitants de Montgat, així com dubtes sobre la transició a la TDT. Durant aquest primer any de vida, a més, també s'ha pogut constatar que la majoria de conflictes no afecten el comerç local, sinó que les demandes han estat totes adreçades majoritàriament a grans empreses o establiments de fora del municipi. En aquest sentit, a partir de demà, Montgat donarà el tret de sortida de les terceres jornades del consumidor. Entre les activitats destaca la projecció de la pel·lícula Confesiones de una compradora compusiva, a més de la xerrada adreçada a assessorar les persones grans sobre la utilització de les targetes de crèdit en les operacions bancàries que tindrà lloc el dia 24.