Administracions

Front a la Selva per millorar la telefonia

Els ajuntaments d’Arbúcies, Breda i Sant Hilari es queixen arran de les incidències, també amb internet

Els consistoris d’Arbúcies, Breda i Sant Hilari Sacalm han fet un front comú davant el que consideren “incidències constants” que pateixen amb el servei d’internet i telefonia”. Els tres consistoris critiquen que la falta d’inversió dels operadors fa que hi hagi punts de la xarxa “en un estat molt precari” i amb els pals plens de vegetació. Per això els tres ajuntaments estudien emprendre accions de manera conjunta per resoldre de manera “definitiva” aquests “greus problemes”, que suposen que periòdicament hi hagi talls en la connexió d’internet i en la telefonia fixa. L’Ajuntament d’Arbúcies, a més, subratlla que tot i notificar les incidències, l’operador no els informa ni “del temps de resolució” ni del moment en què la incidència es tanca.

En un comunicat, l’Ajuntament d’Arbúcies critica que el poble pateix “periòdicament” talls d’internet i de telefonia, “fet que comporta perjudicis importants a la ciutadania, empreses, autònoms” i al mateix personal del consistori. Tot i informar de les incidències (generalment, Movistar) a través d’un canal directe, l’operador no informa ni del temps de resolució previst ni del moment en què dona la incidència per resolta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.