El Bloc Compromís de Burjassot convida el veïnat a reclamar contra la TAMER
El Servei d'Atenció Ciutadana facilita el model de reclamació que haja de fer-se
Emili Altur portaveu del Bloc Compromís a l'Ajuntament de Burjassot ha convidat la ciutadania a fer les màximes reclamacions possibles amb el formulari que trobaran al Servei d'Atenció del propi Ajuntament.
La Municipalitat ha pres aquesta decisió, degut a la nefasta gestió del PP en aquest ens metropolità. La taxa Metropolitana pel Servei de Tractament i Eliminació de Residus Urbans, representa un increment exagerat i desproporcionat de les tarifes que, fins a la data s'han abonat pel mateix servei, i que comporta una mitjana d'augment del 150% al 215%.
Altur ha recordat que, tal i com va denunciar en el seu dia, “en la pujada de la taxa s'inclouen despeses financeres que no deurien estar i partides que deurien estar assumides per la Generalitat” A més, ha afegit que, “el sobrecost de les noves instal·lacions de Quart de Poblet i Manises denoten una manca de previsió i de gestió adequada per part del PP.” Alhora que, “la gestió dels residus en l'Horta ha estat presidida per la contínua improvisació i insostenibilitat. L'abocador tancat en els anys noranta al terme de Riba-roja, els problemes continus en l'abocador de Dos Aigües, la manca d'instal·lacions de tractament adeqüades com ho deixa palés la instal·lació de Fervasa, són només alguns exemples d'aquesta gestió lamentable”.