El tram nord de l'N-II, ajornat entre 2016 i 2018
Si bé l'N-II s'endú bona part de les inversions estatals per l'any que ve a les comarques gironines, el tram nord d'aquesta via és el que menys inversió rebrà. De fet, es gastarà una mínima part del pressupost que caldrà per desdoblar aquesta via entre Medinyà i la Jonquera. Per al 2015, s'han pressupostat 5,3 milions d'euros, quan el cost total que calcula el mateix govern espanyol és de 183 milions. A la pràctica, doncs, la inversió real queda ajornada, com a mínim, fins als anys 2016, 2017 i 2018, quan l'Estat sí que inclou inversions més elevades.
Per trams, l'Estat preveu un milió d'euros per als encreuaments de Garrigàs i Pontós, que fa anys que reclamen que s'eliminin els girs perillosos a l'esquerra. També pressuposta un milió per al tram de l'N-II entre Orriols i Bàscara, i en canvi preveu només mig milió d'euros per al tram entre Medinyà i Orriols, que va quedar empantanegat amb les obres a mig fer quan ja s'havien fet els primers moviments de terra, i que encara està pendent. La resta d'inversions són imports inferiors al milió d'euros per als trams de carretera que queden per desdoblar des de Bàscara fins a la Jonquera, i per a les variants de Pont de Molins, Figueres (on s'ha d'ampliar el cinturó de ronda) i Bàscara.
Rotonda a Figueres
El pressupost de l'Estat també preveu una inversió de 755.000 euros per construir una de les dues rotondes que s'havia compromès a construir a l'avinguda Salvador Dalí, l'antiga N-II, a Figueres. Aquesta via és estatal i ha de passar a ser gestionada per l'Ajuntament a partir de l'any que ve. El govern espanyol farà el giratori de la plaça del Sol.
També a la capital de l'Alt Empordà s'ha previst prop de 500.000 euros per al castell de Sant Ferran figuerenc i també un milió d'euros per a l'estació del tren convencional de la ciutat. També es preveu un altre milió a Flaçà i quatre a Caldes.