Serveis

El servei de Movistar irrita la vall d'Hostoles

Els ajuntaments animen els veïns a presentar reclamacions

Els ajuntaments dels dos municipis de la vall d'Hostoles, les Planes i Sant Feliu de Pallerols, animen els abonats del servei de mòbil de Movistar afectats per les deficiències del servei a presentar reclamacions contra la companyia a l'oficina del consumidor de la Garrotxa. La decisió l'han presa arran de l'última apagada, registrada fa dues setmanes, que va durar cinc dies. “Hem mirat de reunir-nos amb responsables de la companyia, però no hi ha manera”, va manifestar ahir el regidor de les Planes Marc Puig. “Nosaltres tampoc no hem aconseguit mai parlar amb responsables de Movistar”, va afegir-hi l'alcalde de Sant Feliu de Pallerols, Joan Casas. En aquests municipis l'única companyia que té una bona cobertura territorial és Movistar, mentre que Orange i Vodafone arriben a unes zones determinades i prou. Per això, quan es perd el senyal de Movistar es perjudica molts abonats. L'incident de la setmana passada el va produir un llamp en caure en l'antena situada al costat del santuari de la Salut. Al marge de l'avaria i de la seva durada, el que va molestar més va ser la falta d'informació. “Com a ajuntaments que som, haurien de tenir una deferència amb nosaltres”, consideren des dels dos consistoris, que, malgrat tot, no han presentat cap queixa formal per escrit.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia