El Línia Oberta a empreses
El nombre d'accessos de clients de Caixa Girona al servei Línia Oberta des del dia 1 de gener “ha sigut més del doble del que acostumaven a fer quan eren clients de Caixa Girona”. Segons l'entitat en només quatre dies s'han fet 35.000 accessos “i no hi ha hagut problemes”. La Caixa disposa de 10,5 milions de clients i són uns 5 milions els usuaris de Línia Oberta.
Amb el que sí que hi ha hagut dificultats, segons reconeixen els responsables de La Caixa, és amb el servei d'“enviament de fitxers a les empreses”. Segons l'entitat, el problema principal és que les empreses no tenien els tràmits fets. “La Caixa demana més informació a les empreses de la que demanava quan eren de Caixa Girona per poder-hi accedir i el fet de no tenir tota la informació ha provocat dificultats, però només a les empreses”, van assegurar. Les empreses, segons les mateixes fonts, tenen un telèfon d'assistència que tan sols amb una trucada “s'ha actualitzat”.