FEDERACIÓ CATALANA
ELECCIONS
Les eleccions en la FCF seran un cara a cara entre Farga i Casals
Farga i Felipe Martínez pacten a última hora i s'enfrontaran amb Jordi Casals el 13 de juny
Casals va tenir xxx avals vàlids dels 556 presentats i Farga, xxx dels 301 que va dur
«El pacte entre Farga i Felipe? Així el futbol català ja pot veure per on va cadascú; primer diuen que van junts, després es barallen per les cadires, després Felipe pacta amb mi, després diu que va sol, i ara això?»
Les eleccions a la Federació Catalana de Futbol (FCF) del 13 de juny seran, finalment, un cara a cara entre Jordi Casals i Jesús Farga. Ahir la junta electoral va estar fins a última hora de la nit validant els més de 800 avals presentats per les dues candidatures, i finalment va dictaminar que Jordi Casals té xxx avals vàlids dels 556 que va presentar, i que Jesús Farga en té xxxx dels 301 que va entregar i, per tant, un cop passin els dos dies obligatoris per presentar les al·legacions que calguin, Casals i Farga ja seran oficialment candidats i podran començar la campanya. Jordi Casals, però, començarà avui amb la presentació del seu equip en una roda de premsa a Barcelona.
Un pacte exprés.
Només parla Casals.
Farga va voler sumar els avals recollits amb el nom de Felipe (225) com a propis, i la junta electoral no ho va permetre
ELS 18 DE CASALS
La misteriosa llista de Jesús Farga
La candidatura de Jesús Farga està envoltada d'un misteri difícil d'explicar. N'hi diuen «política de comunicació», i s'haurà de respectar. Ahir la candidatura de Farga no va voler ensenyar a la premsa la llista electoral de divuit directius, tot i que sí que van haver d'entregar-la a la junta electoral perquè aquesta la validés, és a dir, una estranya estratègia electoral que no s'entén. El que sí que és cert és que la llista de Farga va estar oberta fins gairebé la mateixa hora d'entregar-la a la FCF, ja que les negociacions entre Farga i Felipe Martínez van ser dures, i amb renúncies importants a última hora. Diuen que al final tres membres de l'ACFC tindran una cadira a la junta. Ho veurem quan ens l'ensenyin.