Comunicació

El triomf del Barça: impacte publicitari de 38 milions d'euros

TV3, líder del cap de setmana amb la final de Berlín i les celebracions

La victòria del Barça en la Cham­pi­ons va gene­rar un impacte publi­ci­tari de més de 38 mili­ons d'euros, segons l'estudi sobre el valor econòmic de la final de Berlín que ha ela­bo­rat Kan­tar Media. El major retorn de la inversió va ser per inter­net (25 mili­ons), seguit de la premsa (prop de 7 mili­ons) i, per últim, la tele­visió (6,2 mili­ons). Quant a les audiències tele­vi­si­ves, la retrans­missió de TV3 del par­tit de dis­sabte entre la Juve i el Barça va regis­trar un 52,1% de quota de pan­ta­lla i una audiència mit­jana d'un milió i mig d'espec­ta­dors. La retrans­missió de la final de TVE va reu­nir 725.000 espec­ta­dors a Cata­lu­nya i va tenir una quota del 25,1%. L'interès va con­ti­nuar diu­menge amb la pro­gra­mació espe­cial. La festa al Camp Nou va tenir 836.000 espec­ta­dors (28,1% de quota) i la rua, 394.000 i un 19,7%. L'espe­cial sobre Xavi Hernández va tenir 361.000 espec­ta­dors (18,5%).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia