Música

El 29è Ciutat Flamenco recordarà Camarón de la Isla

El festival Ciutat Flamenco Barcelona celebrarà la seva 29a edició del 20 al 29 de maig amb La Moneta, Chicuelo, Los Aurora i Naike Ponce com a caps de cartell. L’edició d’enguany recordarà el cantaor Camarón de la Isla, coincidint amb el 30è aniversari de la seva mort, amb Suite de la Isla, una producció conjunta de l’ESMUC i L’Auditori. A més, per quart any consecutiu, Ciutat Flamenco acollirà el Congrés Internacional de Flamencologia i Pedagogia Flamenca i, com a novetat, se celebrarà el primer Concurs de Cante.

Les actuacions tindran lloc en diverses sales de la ciutat: Luz de Gas, L’Auditori, Casa Seat, Centre Artesà Tradicionàrius, Escuela José de la Vega, Tablao de Carmen i Tablao Flamenco Cordobés. Les entrades ja estan disponibles a la pàgina web de Ciutat Flamenco .



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Has superat el límit de 5 articles gratuïts d'aquest mes.

Continua llegint-nos per només

1

Passi d'un dia

48

Subscripció anual

Ja ets subscriptor?

Inicia sessió

[X]