Economia

La marca 100% Olot arriba als 162 adherits

És el segell que impulsa l’Ajuntament i que cedeix a les empreses i entitats compromeses amb els valors de la ciutat

La va crear l’any 2012

Un total de 16 empreses han signat l’acord de col·laboració per a l’ús de la marca 100% Olot i s’afegeixen a la llista de 162 altres empreses, entitats i associacions empresarials que ja la utilitzen. Es tracta d’Ayonow Marketing, Canadà House, Casa Massias, Corporis Pilates Studio, Desdecasa, Ferreteria Puig, Fisioon, FisioRespiRespectum, Fluvià Òptics, Joieria Plana, L’Estudi Art de Veu, La Cuina del Mercat, L’Esquirol, Merceria Casa Mercè, TotModa by Desigual i TotModa Maite i Anna.

Des del 2012, 100% Olot és la marca amb què les empreses i les entitats mostren el seu compromís amb els valors de la ciutat. Cadascun dels signants ha escollit la modalitat de marca que més s’ajusta a la seva activitat i al seu producte. Es tracta dels lemes 100% natural, 100% cultural, 100% esportiu, 100% comercial... Actualment, ja són 100% Olot 6 associacions empresarials, 130 empreses i 26 entitats que la donen a conèixer a través del seu dia a dia.

Globalment, entre totes les empreses i entitats, s’estan utilitzant 218 modalitats de la marca a partir de 462 aplicacions. Les més utilitzades són 100%Olot i 100%Garrotxa i pel que fa a les aplicacions destaquen els llocs web, les xarxes socials, els correus electrònics i el material publicitari.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia