Economia

Economia

Bon Preu va guanyar un 12,4% i factura 1.347 milions d’euros

El grup Bon Preu va tan­car l’exer­cici del 2018, el pas­sat 28 de febrer, una fac­tu­ració de 1.347 mili­ons d’euros, la qual cosa repre­senta un incre­ment d’un 12,4% amb relació a l’any ante­rior. Al llarg de l’exer­cici, el grup amb seu a les Masies de Vol­tregà ha inver­tit més de 145 mili­ons, prin­ci­pal­ment des­ti­nats a la cons­trucció de nous esta­bli­ments i a l’impuls del nou ser­vei de com­pra a través d’inter­net, segons va infor­mar ahir la com­pa­nyia a través d’un comu­ni­cat.

El grup ha obert en l’últim any nou esta­bli­ments: sis hiper­mer­cats Esclat (Sant Cugat del Vallès, Girona, Tar­ra­gona, Llo­ret de Mar, Cas­telló d’Empúries i Tossa de Mar) i tres super­mer­cats Bon­preu (les Corts de Bar­ce­lona, Vila­nova del Vallès i Ull­de­cona), així com cinc gaso­li­ne­res Escla­tOil (Lliçà d’Amunt, Cas­tell­bis­bal, Ull­de­cona, Vila­nova del Vallès i Cas­telló d’Empúries).

Al novem­bre, la com­pa­nyia va llançar el nou web de com­pra en línia i al gener va estre­nar una apli­cació per com­prar des del dis­po­si­tiu mòbil. A més, durant l’exer­cici Bon Preu ha ampliat les referències dis­po­ni­bles en el super­mer­cat en línia fins als 11.000 pro­duc­tes de totes les sec­ci­ons. Actu­al­ment, el ser­vei d’entrega a casa de la com­pra en línia està actiu a les pobla­ci­ons de Vic, Gurb, Call­de­te­nes, Fol­gue­ro­les i Sant Julià de Vila­torta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia