Economia

Platja d’Aro crea la targeta de fidelització AROimpulsa

La regidoria de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro desenvolupa la nova targeta AROimpulsa com a eina de dinamització i foment del comerç local. Es tracta d’una aplicació que esdevé alhora eina de fidelització i comunicació, amb la voluntat d’ajudar a incrementar les vendes i el benefici de l’establiment, integrant alhora serveis municipals i premiant els clients amb descomptes directes o amb un sistema de punts, que es poden utilitzar per pagar les seves pròximes compres, etc.

Aquesta eina de fidelització té dos formats: targeta física (2.000 unitats) i la versió en aplicació per a dispositius mòbils més pràctica i sostenible per a dispositius Android i iOS.

Les empreses locals s’adhereixen a la targeta AROimpulsa donant-se d’alta a l’aplicació, espai on ofereixen gratificacions als consumidors que connecten amb al seu establiment des de l’app. Poden realitzar campanyes especials, promocions i totes aquelles accions dirigides a fidelitzar el seu client, així com donar-se a conèixer a altres.

El divendres dia 22, alguns establiments de Castell-Platja d’Aro van estrenar el dispositiu Punt Blanc, una acreditació assolida a partir d’una declaració de responsabilitat dels comerços que assumeixen la implantació del conjunt de mesures de seguretat i higiene establertes oficialment.

D’altra banda, el 20 de maig l’Associació d’Empresaris de Castell-Platja d’Aro-s’Agaró va iniciar la campanya Platja d’Aro portes obertes, creada per incentivar el turisme posterior a la Covid-19 a la població.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Girona

Bon juliol per al turisme, tot i un inici una mica fluix

Girona
La Vall d’en Bas

Festes majors per promocionar el producte local

La Vall d’en Bas
Desirée Gómez Cardosa,
analista de Tendències Educatives i Innovació de la UOC

“Caldrà oferir una renda bàsica per als exclosos de la IA”

Barcelona
SALUT

La sanitat va crear 7.000 llocs de treball a l’àrea metropolitana

Barcelona

Mutua de Propietarios obre parèntesi per pair compres

Barcelona

Vitaance compromet empresa i empleat amb l’esport i la salut

Barcelona
economia

La pensió mitjana dels catalans creix un 5,06% al juliol i se situa en 1.306 euros

barcelona
economia

Catalunya es manté el 2022 com el tercer territori que més recapta però el desè en recursos rebuts

barcelona
economia

Lleuger descens de l’atur, que se situa en el 9,41%

barcelona