Economia

Acció per promoure a França la gastronomia empordanesa

Promoure els productes locals, amb l'arròs de Pals i la gamba de Palamós com a principals protagonistes –tots dos adherits a la marca de garantia Productes de l'Empordà–, i també els oficis relacionats amb aquests productes, va ser l'objectiu de la invitació a Pals, Palamós i Platja d'Aro que periodistes francesos van rebre del Consell Comarcal del Baix Empordà, amb la col·laboració dels ajuntaments d'aquests municipis i el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i el Centre de Promoció Turística de París.

Al llarg de quatre dies, a mitjan setembre, els periodistes de mitjans de comunicació com ara el diari Midi Libre (TV Midi Libre), la revista Obiwi per als amants del benestar, la revista de luxe Luxury Touch, el portal Voyages-scnf.com i la bloguera Maïder Oyarzabal del blog Il était une faim, van descobrir les particularitats de l'arròs de Pals, els vins de l'Empordà, les anxoves de Palamós i les melmelades de Castell d'Aro. L'oferta gastronòmica va ser complementada amb les visites al recinte gòtic de Pals, al nucli antic de Castell d'Aro, a l'Espai del Peix i també al camí de ronda de s'Agaró.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

EMPRESA

Roger Viusà deixa el Plaça del Vi 7 a mans dels germans Roca

GIRONA

La farmacèutica Esteve inverteix 100 milions en una nova planta a Celrà

CELRÂ
economia

Cinquanta contribuents sumen un deute amb la Hisenda catalana de més de 83 milions

barcelona
economia

Criteria dobla la seva participació a Telefónica amb l’objectiu de ser el seu primer accionista

barcelona
EMPRESA

Scalpers obre avui les portes d’un nou ‘outlet’ a Llagostera

LLAGOSTERA

El càmping la Ballena Alegre vol ser referent de turisme regeneratiu

SANT PERE PESCADOR
Transport

Air China torna a connectar Barcelona amb Xangai

Barcelona
ECONOMIA

L’enogastronomia, el més valorat pels turistes del Maresme

Mataró
ECONOMIA

Matadepera té l’índex socioeconòmic més alt dels municipis de més de 500 habitants

Barcelona