Vichy Catalan triomfa en els Best Awards 2016 amb dos premis de plata
L'empresa de Caldes de Malavella és premiada en el camp del màrqueting alimentari per l'envàs genuí d'1,2 litres
El nou envàs per a la genuïna Vichy Catalan d'1,2 litres fabricat amb un material innovador i resistent, així com l'espot de televisió d'aquest nou format han aconseguit premis de plata en la categoria de begudes no alcohòliques en les modalitats Best Branding (Packaging) i Best Spot, respectivament. Els Best Awards (antics Best Pack) són els únics premis que s'atorguen dedicats al màrqueting alimentari que inclouen totes i cadascuna de les modalitats de comunicació comercial de la indústria de l'alimentació i les begudes. El nou envàs té un disseny ergonòmic pensat per al consumidor i els moments de consum en moviment. També incorpora el gravat de Gaudí, que forma part inherent d'una de les gammes de productes Vichy Catalan. Aquesta gamma també va obtenir el premi Liderpack 2014 al millor envàs de begudes.
Aquests premis, que es concedeixen cada dos anys coincidint amb la
fira Alimentaria, es van lliurar a l'Hotel Hesperia Tower en una gala organitzada per Ediciones y Estudios –l'empresa editora de les revistes Ipmark, D/A Retail i Restauración News– i Alimentaria.