Economia

Més de 15 milions de visualitzacions de les campanyes de Roses

S’han realitzat accions de promoció turística en línia en diferents canals

Les campanyes de promoció turística que, durant els mesos de juny, juliol i principis d’agost, ha realitzat l’Oficina de Turisme de Roses de la marca Visit Roses en diverses plataformes en línia han obtingut més de 15 milions de visualitzacions. Les campanyes s’han centrat a mostrar l’oferta del municipi en platges i cales, activitats de natura i turisme actiu, gastronomia i cultura. La sessió mitjana d’un usuari al web visitroses.cat és de gairebé un minut i mig. Les campanyes s’han realitzat en col·laboració amb una agència de màrqueting digital de Roses. Avaluats els bons resultats obtinguts, Turisme de Roses prepara ja una nova acció en línia, en aquesta ocasió a través de les xarxes socials Youtube, Instagram i Facebook, per promocionar l’oferta del final d’estiu i tardor en els mateixos mercats. Entre d’altres, es mostrarà la Ruta del Vi DO Empordà.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El mercat d’Olot convertirà les minves de les parades en salses i brous

OLOT
Economia

Crida a la vaga dijous a l’Ajuntament de Barcelona

Barcelona
ECONOMIA

L’Espai Agrari de la Baixa Tordera vol una planta per compostar les restes vegetals de la pagesia

Palafolls

L’impacte dels líders empresarials en la volatilitat de les accions

PROFESSOR ECONOMIA I EMPRESA UNIVERSITAT DE GIRONA, EMPRENEDOR I EXPERT EN GESTIÓ DE CRISI I DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI
economia

Aprovada la rebaixa temporal de l’IVA del oli del 5% al 0% des de l’1 de juliol

madrid
Economia

La producció de pera caurà un 33% respecte el 2023

Lleida
Toni Bramon
President del Col·legi d’Arquitectura Tècnica de Girona (CATGI)

“La inestabilitat política ha fet disminuir la inversió pública”

Girona
TURISME

Bon pont per a l’hostaleria i inici oficiós de l’estiu

girona
ECONOMIA

Els hotels catalans superen els dos milions de persones allotjades al maig

Barcelona